16 listopada 2016

Od Gabrijela - Cd. Sage

Założyłem ręce na piersi i badawczo przyjrzałem się twarzy dziewczyny, którą tu do mnie przywiało. Oczywiście na żarty. W końcu nie wytrzymałem i lekko się do niej uśmiechnąłem.
- Nie stracę w ciebie nadziei, jeśli zaczniesz ogarniać alfabet. - oznajmiłem, podając jej losowy zeszyt z półki. - Tylko wiesz.. Nie jestem najlepszym nauczycielem. - dodałem, dając Sage również ołówek. Ta jedynie skinęła głową i spojrzała na mnie wyczekująco. Usiadłem obok niej i na jednej stronie kartki zapisałem rosyjski alfabet, a na drugiej - tłumaczenie. Pomogłem jej zapamiętać poszczególne litery, jednak z większością nie miała zbyt dużych problemów.
- Swoją drogą.. Co cię wzięło na naukę rosyjskiego? Musisz opanować cyrylicę, nauczyć się odpowiedniej wymowy i składania zdań.. - zacząłem wymieniać. - Łatwiej byłoby ci nauczyć się choćby hiszpańskiego.
- A coś ty taki znawca, hm? - mruknęła, przenosząc wzrok z kartki na mnie. 
- Miałem krótką styczność z tym językiem. Poza tym, na lekcjach języków zawsze się mówi, jaki to hiszpański jest prosty. Że gramatyka jest banalna, że słowa nie są trudne, że to, że tamto.. - odpowiedziałem, wzruszając ramionami. 

[ Sage? Gabryś to nie najlepsza partia na nauczyciela x'D ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz