12 grudnia 2016

Od Costina cd Mahiru

Z uśmiechem na ustach wyciągnąłem rękawiczki z kieszeni i puszczając na sekundę dłoń chłopaka, nałożyłem na nie materiał. Zadowolony znowu splotłem nasze palce ze sobą i poszliśmy w stronę przeklętego lodowiska.
- Nie śmiej się jak rozwalę sobie kuper - mruknąłem cicho i nałożyłem kaptur na głowę. Nienawidzę jak wieje. - Jeśli się przeziębie to będziesz robił za moją pielęgniarkę? - zaśmiałem się i przymknąłem oczy na kolejny powiew zimna, który rozwalał moje włosy na każdą stronę świata. Warknąłem na wiatr wnerwiony i ścisnąłem dłoń Mahiru mocniej.
- Zapomnij - powiedział i spojrzał na mnie jak na debila. Wzruszyłem ramionami obojętnie i przepuściłem go przez drzwi do budynku, a następnie dogoniłem. Z uśmiechem na twarzy kupiłem bilety i wypożyczyłem nam łyżwy, by po pierwszym kroku na lodzie wylądowałem na tyłku.

<Mahi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz