27 listopada 2016

Od Costina cd Mahiru

- Będziesz jeszcze bardziej uroczy - mruknąłem i pstryknąłem małą kiteczkę palcami.  Zaśmiałem się cicho i wtuliłem nos w szyję Mahiru. - Kocham cię - wyszeptałem jeszcze, zanim nie wtuliłem się w niego jeszcze bardziej. Widząc naburmuszoną minę brązowookiego zdjąłem gumkę z jego włosów i roztrzepałem je ręką, by układały się normalnie.
- Dzięki - powiedział i chciał zejść z mojego łóżka.
- Nie tak szybko, princesse (księżniczko). Śpimy razem - zaśmiałem się i przyciągnąłem Mahiru jeszcze bardziej do siebie, tym samym nie dając mu jakiegokolwiek dostępu, do uwolnienia się z moich objęć.
- Znowu zaczynasz z francuskim? - mruknął, nie bardzo zadowolony z obrotu spaw. Zachichotałem w jego włosy.
- Ja nigdy z nim nie skończyłem. Z tobą też jeszcze nie - powiedziałem i poruszyłem wymownie brwiami, dłonią zjeżdżając na jego krocze.

<Mahi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz