7 listopada 2016

Od Mii CD Celes

- AGHAHDHHSHHSBXB, TY DZIKA PARÓWKO, JAKIE TO JEST PYSZNEEE~! - po tych słowach zaczęłam siorbać z kubeczka niczym dziki żółw, a wręcz rzułf. No i natrafiłam na tę pyszną kulkę, bejbeee~!
- Awww, bąbelek mi się trafiiił~! - krzyknęłam zadowolona. Z uśmiechem na ustach przedarłam się przez kolejkę tych ludzi, którzy cały czas tam stali i czekali na swą obsługę.

Tuż za mną wyszła Celestia, nadal pijąc swój napa... W sumie to nie był napar, tylko taki shake... O smaku herbaty z pysznymi kuleczkami.
- Ty już wypiłaś? - zapytała nieco zdziwiona fioletowowłosa. Pokiwałam energicznie głową na znak, że nie przeczę jej przypuszczeniom.

- Dziewczynooo, zaciągnij sięęę~! - odparłam, widząc jakie malutkie łyki upija.

<Celes? Brakus Wenus, Totalious>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz