1 stycznia 2017

Od Costina CD Mahiru

- Nie pffaj mi tu. Nikt nie będzie dotykał mojego chłopaka bez mojej zgody - zaśmiałem się i przytuliłem go do siebie, roztrzepując przydługawe włosy. Właśnie muszę obciąć swoje. Przejechałem wzrokiem na podnoszącego się chłopaka i spiąłem się kiedy posłał mi mordercze spojrzenie. Trzymajcie mnie, bo zaraz mu wpierdolę. Jak na zawołanie Mahi ścisnął moją rękę, co spowodowało, że spojrzałem na niego w trybie natychmiastowym.
- Zostaw, próbował tylko mi pomóc - westchnął cicho i zaczął wyrywać się z mojego uścisku. - Puść no. Nie przyszliśmy tutaj by stać.
- Tak bardzo przeszkadza ci, jak coś stoi? - zaśmiałem się cicho i uwolniłem go z mojego uścisku. Z cichym prychnięciem i z pomocą barierki odjechał ode mnie.
- Hentai - wymamrotał jeszcze. Z udawanym oburzeniem uniosłem głowę, jednak nie mogłem powstrzymać uśmiechu.
- Je suis au courant de cette (Zdaję sobie z tego sprawę) - zaśmiałem się cicho i dogoniłem go z niewielkimi trudnościami. Czy ja w ogóle byłbym w stanie żyć bez tego chłopaka?

<Mahi? Masz to i się ciesz XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz