25 listopada 2016

Od Costina cd Mahiru

- Super, pięknie, ładnie, ale czy mógłbyś przyjąć do wiadomości, że życie to nie jakaś manga? Normalny człowiek, który nie czyta takich rzeczy nie wiedziałby o co chodzi! - warknąłem i podniosłem się gwałtownie, uderzając z pięści w biurko. - W połowie września dowiedziałem się o co chodzi z tym całym "uke, seme", a ty mi się tutaj zachowujesz w niewyjaśniony sposób. Dla mnie twoje odepchnięcia znaczą proste "nie"! Nigdy w życiu nie czytałem mangi, więc skąd mam wiedzieć jak reagować? - uniosłem pytająco brwi. Wkurzony wróciłem do wiszenia nad Mahiru i natarczywie wpatrywałem się w jego brązowe oczy. - Masz mi mówić kiedy tego chcesz, bo inaczej nie zrozumiem - warknąłem i poszedłem na swoje łóżko, wkładając słuchawki do uszu i ignorując współlokatora.

<Mahi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz