19 listopada 2016

Od Mahiru CD Costina

-Nie powinieneś tyle palić, to niezdrowe-zauważyłem, lekko zdenerwowany. Costin zdawał się być lekko zaskoczony moją wypowiedzią.
-Hę?-Wykrztusił, nadal zaskoczony.
-Powiedziałem, że musisz to rzucić. Niszczysz sobie płuca, masz cholerne szesnaście lat!-Warknąłem.
-Nie przesadzaj...-Poprosił spokojnie.
-Nie przesadzam. Wiem, o czym mówię. Rak płuc, nowotwór krtani, nowotwór nerek, nowotwór trzustki, katarakta oczu...-Mruknąłem.
-Pf, dramatyzujesz-stwierdził przez śmiech.
-Ta, jasne. A za rok, dwa, będziesz leżał w łóżku szpitalnym i będziesz żałował, że w ogóle się tym trułeś-zagroziłem. Costin jednak nie słuchał.
-Dobra. Podejdę do tego inaczej. Wiedziałeś, że palenie powoduje problemy z potencją?-Uniosłem brwi ze zwycięskim wyrazem twarzy.


<Costin?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz