9 grudnia 2016

Od Mahiru CD Costina

Obudziłem się dość późno, ale byłem zbyt zmęczony, żeby zerknąć na godzinę. Całe ciało miałem sklejone potem. Szczerze mówiąc, nie wiem nawet, czy to był mój pot, czy Costina.
Tak naprawdę to chyba nie był tylko pot. Ale pomińmy szczegóły.
Czułem się tak, jakby moje powieki były strasznie ciężkie. Usiadłem na łóżku, próbując nie obudzić chłopaka, ale szybko wstałem, gdyż siedząc zaczął strasznie boleć mnie tyłek.
W prawdzie nie był to taki sam ból (a może po prostu przestał mi aż tak przeszkadzać?), niż ostatnio, ale nie zmienia to faktu, że to zdecydowanie nie było najprzyjemniejsze uczucie, jakie mi się przytrafiło.
Skierowałem się w stronę łazienki i otworzyłem powoli drzwi, by następnie je przymknąć.
Wszedłem pod prysznic i odkręciłem ciepłą wodę. Było mi zimno, więc kąpałem się dość długo.
W pewnym momencie do łazienki wparował Costin, bacznie mi się przyglądając.
-Nie wbijaj tu, kiedy się kąpię-skarciłem go przez śmiech-kurde, boli jak się śmieję.


<Costin?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz