10 grudnia 2016

Od Costina cd Mahiru

Uśmiechnąłem się przepraszająco i wpakowałem się do kabiny, by przytulić chłopaka.
- A mówiłem, żebyś sam tego nie robił? - mruknąłem cicho i wtuliłem twarz w jego włosy. - Moja urocza kruszynka - mruknąłem cicho i odsunąłem się lekko, tym samym wpadając pod ciepły strumień wody.
- Trochę prywatności, człowieku - warknął cicho i wypchnął mnie spod słuchawki prysznicowej. Zaśmiałem się cicho i odsunąłem się na bezpieczną odległość. Znudzony złapałem Mahiru za pośladki i przyczepiłem się do niego jak rzep do psiego ogona.
- Skoro już tu jestem, to mnie też umyjesz? - zapytałem do żartu i zaciągnąłem się zapachem seksu, który nadal widniał gdzieś w jego włosach. Taaa pokój też trzeba będzie wywietrzyć. - Zastanawiam się, co by pomyślał dyrektor, gdyby dowiedział się co my tutaj odpierdzielamy. Nie wykonałem tej całej pracy społecznej, a za takie coś mogą wywalić mnie ze szkoły, więc ani mru mru o naszych intymnych zbliżeniach, zrozumiano? - zaśmiałem się i otuliłem go ramionami.

<Mahi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz