26 października 2016

Od Raiden'a - Cd. Judy

Spojrzałem na nieznajomą mi osóbkę i pokiwałem głową, jakbym mówił ,,spoko, nic się nie stało", po czym zacząłem odchodzić od owej dziewczyny, która zaczęła mi się przyglądać. Ech...kobiety...
-Zaczekaj!- Usłyszałem za sobą, zatrzymałem się spoglądając na dziewczynę.- Jestem Judy. -Uśmiechnęła się i podała mi rękę. Uścisnąłem jej dłoń, delikatnie...
- Zess Brand.- Odparłem obojętnie i czekałem na jakąkolwiek reakcje z jej strony. Błagam niech to się już skończy!
- No więc... Czym się interesujesz?
- Matematyką.- Zwaliłem ją z nóg... ha! Mam ją. Jej mina była bezcenna, a moja dusza...cieszyła się. Tak cieszyła się! Odsunęła się lekko zaskoczona, ale mimo to uśmiech nie schodził jej z twarzy.
- No...dobrze. Masz rodzeństwo?
-Młodszą siostrę.- Odparłem mrużąc oczy. Widocznie chciała mnie poznać...co to to nie! Nikt nic nie będzie o mnie wiedział! - Wybacz muszę już iść.- Zerknąłem na nią i poszedłem na lekcje.

<Judy? Wiem beznadziejne ;__;> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz