5 listopada 2016

Od Costina cd Mahiru

- Gdybym potrafił, to zostawiłbym cię w spokoju, ale nie potrafię i nie mogę powtrzymać tego dziwnego poczucia pustki, kiedy nie ma cię obok, albo jak robisz coś co mi się nie podoba. Nie mogę powstrzymać uczucia motylków w brzuchu, kiedy się dotykamy. Ale wiesz co mogę? Powstrzymywac się od brudnych myśli. Niech chcesz tego robić teraz - spoko, poczekam. Kilka tygodni, miesięczy czy nawet lat, ale obiecuję, że zawsze będę na ciebie czekał. Zinterpretuj tą mini przemowę jak chcesz, a teraz wracam iść spać. A i taka mała informacja. Jeżeli facetowi podobał się seks to od razu zasypia lub idzie zapalić. Jak widzisz zrobiłem oba - mruknąłem i zacząłem iść w stronę oddalonego internatu. Wyrzuciłem papierosa na ziemię, zdeptałem i nie czekając na Mahiru podreptałem do pokoju.


<Mahi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz