23 listopada 2016

Od Costina cd Mahiru

Warning - targają mną emocje więc taaaaaaaa

Zdezorientowany podrapałem się po czole i wyciągnąłem telefon by wpisać nazwę tego całego demona w google. Nie bardzo rozumiejąc wyjaśnienia, które zawierała przeglądarka wzruszyłem ramionami i podparłem się brodą o ławkę.
- Rysujesz dziwne rzeczy - mruknąłem, stukając palcem wskazującym w kratkowatą kartkę.
- Przynajmniej nie rysuję nikogo, jak śpi - odparł i spojrzał na mnie ze zwycięskim wyrazem twarzy.
- Na twoim miejscu podarł bym ten rysunek, ale pozwoliłeś mi to zostawić w szkicowniku, więc nie widzę problemu - zaśmiałem się i odwróciłem twarzą do tablicy, kiedy nauczycielka weszła do klasy i trzasnęła mnie książką w głowę. Usłyszałem cichy śmiech za plecami, więc odwróciłem się z uniesionymi brwiami. - Jak wrócimy do pokoju, zginiesz marnie - warknąłem i skoncentrowałem się na słowach starszej kobiety.

<Mahi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz