20 listopada 2016

Od Costina cd Mahiru

Przełknąłem głośno ślinę i spojrzałem w dół.
- Uciekasz ode mnie? - wyszeptałem, z trudem powstrzymując napływ łez. Uniosłem się gwałtownie z łóżka i poszedłem po paczkę papierosów. - Obiecałeś. Obiecałeś, że mnie nie zostawisz - powiedziałem załamanym głosem i zapaliłem fajkę. Przetarłem oko wierzchem dłoni i wystawiłem głowę przez okno. Pociągnąłem nosem i zignorowałem wszystkie nawoływania. Spaliłem  trzy papierosy i zdążyłem się ogarnąć. Wyrzuciłem niedopałki za okno i wróciłem do pokoju. Przytuliłem się z całej siły do Mahiru, jakby życie od tego zależało. - Proszę, zostań ze mną tyle ile możesz - wyszeptałem załamany.Westchnąłem cicho i po raz ostatni pociągnąłem nosem, już całkowicie opanowując niechciane emocje. - Później wrócę do dawnego życia.

<Mahi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz