20 listopada 2016

Od Mahiru CD Costina

Objąłem chłopaka ramionami i odezwałem się:
-Jak mówiłem wcześniej, jeszcze nie wiem, czy w ogóle będę wyjeżdżał. Bilety do Japonii są strasznie drogie, a poza tym, musiałbym sobie wyrobić nowy paszport. Costin pocałował mnie delikatnie, a ja odpowiedziałem mu tym samym. Położyłem swoje ręce na jego ramionach i przytuliłem go mocno. Siedzieliśmy chwilę w ciszy, aż w pewnej chwili poczułem jego ciepłą dłoń na swojej klatce piersiowej. Żeby uniknąć niepotrzebnych awantur, odsunąłem się lekko, jednak nic to nie dało. Postanowiłem spróbować nie zwracać na to uwagi. W międzyczasie chłopak położył mi dłoń pod obojczykiem, po czym przesunął ją na moje podbrzusze. Przełknąłem głośno ślinę i poruszyłem się, próbując dać mu do zrozumienia, żeby zabrał rękę.


<Costin?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz