10 grudnia 2016

Od Mahiru CD Costina

-Phi-mruknąłem z wyrzutem-nie sądziłem, że jesteś aż tak głupi. Czy w ogóle wyobrażasz sobie mnie, który chwali się, że dwukrotnie był w łóżku z facetem?
-Wnioskując po tym, co było wczoraj, różnie to mogłoby się potoczyć-odparł, zjeżdżając dłońmi na moje plecy. Zarumieniłem się lekko, więc odwróciłem głowę w bok.
-Swoją drogą, czemu wbijasz mi pod prysznic? Trochę prywatności nikomu nie zaszkodziło...-Burknąłem, zmieniając temat.
-A przeszkadza Ci to?-Szepnął natychmiast, po czym pocałował mnie z języczkiem. Zacząłem delikatnie oddawać pocałunek i położyłem mu dłonie na ramionach. Costin przyciągnął mnie do siebie, wciąż mnie całując, po czym wsunął jedną dłoń w moje mokre od wody włosy.
Ścisnąłem delikatnie jego ramiona i wymruczałem krótką odpowiedź na jego pytanie:
-Niezbyt, szczerze mówiąc.


<Costin?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz