20 października 2016

Od Celestii - Cd. Mii

Patrzyłam się to na Mię, to na jej herbatę. Odwzajemniłam jej uśmiech, jednak pokręciłam stanowczo głową.
- Skoro to jest napój bogów, rozkoszuj się nim do reszty. - odpowiedziałam, odsuwając filiżankę z powrotem do dziewczyny. Ta zmarszczyła nos i ponownie przesunęła ją do mnie.
- No proszę, spróbuuuj! Co ci szkodzi? - wymamrotała, robiąc zasmuconą minę.
- Miii.. - mruknęłam. - Jeśli nie chcesz, to mogę ją oddać. - dodałam. Ta momentalnie chwyciła filiżankę oburącz i spojrzała na moją osobę z mordem w oczach. 
- Nigdy w życiu. - syknęła.
- Wyglądasz jak Gollum z Władcy Pierścieni. Zacznij jeszcze mówić mój skarb. Dostałabyś rolę. - zaśmiałam się, po czym wzięłam łyczka jaśminowej herbaty, gapiąc się na ludzi przechodzących koło kawiarni. 
- Miu.. - zaczęła. - Miuu-u..
Dopiero po chwili zorientowałam się, że mówi do mnie. Odwróciłam się w jej stronę z szerokim uśmiechem.
- Tak właściwie, to Celestia. - oznajmiłam po chwili, widząc dziwny wzrok Mii. - Miu to tylko przezwisko.

[ Miaaa? ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz