20 października 2016

Od Mii CD Celestii

- Całe życie w kłamstwie, no zobacz! Naprawdę myślałam, że masz imię podobne do mojego, a tu taka niespodzianka... No cóż, trudno~! A tak w ogóle, to na pewno nie chcesz łyka tej herbatki? Serio polecam, Magda Gessler~! - Rany, ale ja szybko zmieniam tematy...
- Nie... Podziękuję, naprawdę.
Nie czekając więc dłużej, napiłam się tego wspaniałego naparu, deektując się każdą chwilą ze spożywania go.
- Mmm, pychota! - zawołałam, oblizując ze smakiem usta. Przymknęłam oczy z rozkoszy, po czym upiłam kolejny łyk. Awww, nareszcie moje marzenie z dzisiaj rana się spełniło! Teraz zostało tylko... Trochę... Trochę bardzo... Trochę bardzo dużo życzeń, ale przede mną całe życie, jeszcze zdążą się spełnić~!

Właściwie, to ciasta poskubałam tylko trochę, nie smakowało mi zbytnio. Po skończonym posiłku udałyśmy się z powrotem do parku, gdzie przysiadłyśmy się na ławeczce do jakiejś starszej kobiety, która raczej nie zwracała uwagi na dwie małolaty.
- Chciałabym mieć jednego z tych biegaczy drzewnych - wypaliłam nagle. Tak, to będzie moje kolejne marzenie...

<Celes?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz