20 października 2016

Od Mii CD Cyca

- No cóż... Nie martw się, możesz sobie mnie nienawidzić. Nie przeszkadza mi to~! Najważniejsze, że ja cię lubię i od teraz będę takim twoim wrzodem na tyłku - uśmiechnęłam się szeroko, łapiąc chłopaka za rękę. Jako pierwsza podniosłam swoje szanowne cztery litery, by następnie pociągnąć mego towarzysza do tej samej pozycji, w której znajdowałam się ja.
- To teraz... Teraz ty coś zaproponuj. - Dźgnęłam go lekko w policzek i niecierpliwie wyczekiwałam jakiejkolwiek propozycji.
- KOBIETO. NIE. DOTYKAJ. MNIE. - warknął, odsuwając moją dłoń od swojego policzka.
- Dobrze już, dobrze... Jezu, jaki agresor z ciebie... - westchnęłam. Ale już po chwili zapomniałam o swoim poprzednim pytaniu i zaczęłam go zasypywać masą pytań dotyczącą pomysłów, co możemy porobić.
- Ej, a co ty na to, by iść na lodowisko? Jest niedaleko w hotelu, możemy się tam przejść~! - wykrzyknęłam, nawet nie czekając na odpowiedź od niego. Po prostu zaczęłam go ciągnąć w stronę pokoju, by się przygotować. Rany, ale ja w tym momencie pragnęłam pojeździć na upragnionych łyżwach! No i kto wie, może będziemy świadkami jakiejś ciekawej sytuacji po drodze?

<Cycu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz