30 października 2016

Od Mii CD Gabrijela

Cały czas wpatrywałam się w sufit. Nawet nie zauważyłam, że lekko tuliłam się do ramienia chłopaka. Otrząsnęłam się dopiero wtedy, gdy zadał pytanie.
- J-ja?! Ja się b-bałam?! Ha, chyba śnisz~! Przecież ci mówiłam, ja się niczego nie boję!
Jasnowłosy zaśmiał się tylko na moje słowa, po czym wolną ręką zarzucił na głowę z powrotem kaptur.
- Musimy się jak najbardziej oddalić od tego miejsca, jest teraz opętane, więc...
- Więc lecimy na cmentarz~! - wykrzyknęłam lekko zaniepokojonym i drżącym głosem, łapiąc go za rękę. Wywlokłam go jak najszybciej z internatu i skierowałam się w stronę... No właśnie, w którą...?
- Em... W którą stronę to...?
Chłopak zaśmiał się cicho i pokierował mnie na północ.
- No, to idziemy~!

<Gab? Wena mnie opuściła :<<< >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz