14 listopada 2016

Od Costina cd Mahiru #SiedzenieZLaptopemWKibluJestInspirujące

Uradowany wsadziłem album w ręce Mahiru i otworzyłem na pierwszej stronie. Strzeliłem sobie w twarz, kiedy zobaczyłem zdjęcia z dzieciństwa.
- To jednak był zły pomysł - wymamrotałem.
- Czemu? Byłeś uroczy - zaśmiał się, dalej przeglądając księgę. Nie uwierzycie jak bardzo zawstydzony byłem przez te zdjęcia. jednak radosny nastrój przerwało jedne z odwróconych zdjęć. - Dlaczego to jest obrócone?
- Nie od- - nie zdążyłem zareagować, bo Mahiru zdążył ujrzeć fotografię z moją matką. - ...wracaj. To nie jest jedyne takie. Ja po prostu... nie lubię na nie patrzeć. Wiesz, złe wspomnienia i te sprawy - mruknąłem, chowając twarz w jego szyi. Nagle usłyszałem głośny śmiech, dlatego zerknąłem na zdjęcie.
- Z tymi zębami wyglądasz jak wampir - zarechotał, a ja westchnąłem zrezygnowany.
- Miałem pięć lat! One dopiero co wypadły! Nie śmiej się! - krzyknąłem i zarumieniłem się. - Ciekawe czy ty nie masz takich zdjęć?

<Mahiru? Nudziło mi się na fizyce XD>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz