15 listopada 2016

Od Mahiru CD Costina

-Hm... No to... Mój ulubiony kolor to pomarańczowy, ale lubię też czarny. Moje ulubione danie to hamburger ze startą rzodkiewką, ale lubię też somen na zimno, i sukiyaki. Jestem praworęczny, tak samo jak większość świata. Kiedy byłem młodszy lekarze twierdzili, że chyba mam cukrzycę, ale ostatecznie stwierdzono, że jestem zdrowy. Mam alergię na kiwi, odkryłem to niedawno. W dzieciństwie byłem uczulony na mleko. W miarę nieźle gram na pianinie. A z takich bardziej osobistych, to... Nie pamiętam, jak nazywa się mój ojciec-uśmiechnąłem się sztucznie na wspomnienie ojca. Nie, zaraz. Nie mogę tego nazwać wspomnieniem, bo nawet go nie znam. Wyrażenie "na myśl o ojcu" będzie tu bardziej pasować.
 -Tyle starczy?-Zapytałem, przekręcając głowę leciutko w bok.


<Costin?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz