8 grudnia 2016

Od Costina cd Mahiru

- A mi zawsze powtarzano, że "Jeśli ci się nudzi, to się rozbierz i ciuchów pilnuj" - zaśmiałem się i zaprzestałem swoich ruchów na sekundę. Wyszczerzyłem się jak głupi i pocałowałem lekko podbrzusze chłopaka, po czym podgryzłem je lekko. - Więc jeśli nie chodzi ci o "Costin rozbierz mnie", to o co? Jak na moje oko, podoba ci się to, nie prawdaż? Uciekasz wzrokiem bo tak uroczo się zawstydzasz - zaśmiałem się cicho i ponownie złączyłem nasze usta. Wplątałem palce lekko w jego włosy i odsunąłem się kawałek, jednak nasze usta dalej się o siebie ocierały, gdyby któryś z nas się odezwał.
- Nie całuj mnie, kiedy robiłeś to kilka sekund temu z moim brzuchem - warknął cicho i odwrócił głowę zaczerwieniony.
- Przypomnę ci, że jeszcze nie tak dawno używałem swoich ust by zaspokoić cię niżej i również całowałem po incydencie - przypomniałem mu kąśliwie i zacząłem chichotać.

<Mahi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz