8 grudnia 2016

Od Koito CD Reika

Podbiegłam do chłopaka i kopnęłam go w obojczyk, tym samym rzucając nim o drzwi. Otworzyłam szybko drzwi i wywaliłam chłopaka na korytarz.
-Pomyliłeś pokoje, zboczeńcu!-Warknęłam przez drzwi. Usłyszałam przez drzwi, jak chłopak wstaje, a pod drzwiami widziałam jego buty, więc uznałam, że sprawdzał numerek pokoju.
-O chuj, rzeczywiście-mruknął, po czym się oddalił. Warknęłam coś ze złością pod nosem i wciąż zaczerwieniona zaczęłam się ubierać.
Kiedy ubrałam się w mundurek, wybiegłam na korytarz w poszukiwaniu tego jełopa. Podbiegłam do schodów, a na ich szczycie zauważyłam tego palanta. Czym prędzej wbiegłam po schodach, a kiedy dotarłam na górę, sprzedałam chłopakowi najsilniejszego kopa w tyłek, na jakiego było mnie stać.
Czarnowłosy przewrócił się do przodu i przejechał metr po podłodze.
Prychnęłam coś pod nosem i zaczęłam schodzić na dół, całkiem usatysfakcjonowana.

<Reik?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz