8 grudnia 2016

Od Reik'a CD Koito

Meh... Ona jest jakaś dziwna... Ale czuję że jeszcze dzisiaj się spotkamy.-Pomyślałem po czym zacząłem iść w kierunku swojego pokoju. Cztery kropka dwa...-Pomyślałem przed wejściem patrząc się na numer drzwi. Otworzyłem drzwi i zapaliłem światło. Nie było na szczęście mojej dziwnej współlokatorki więc rozebrałem się i poszedłem pod prysznic. Kiedy skończyłem zacząłem słyszeć że ktoś wszedł do pokoju i coś robi więc ubrałem się i wyszedłem z łazienki. Kiedy otworzyłem drzwi znowu zobaczyłem tę samą dziewczynę którą widziałem przez cały dzień, chociaż tym razem w połowie gołą. Pewnie pomyliła pokoje i zaczęła się przebierać. Kiedy w końcu zobaczyła że się jej przyglądam (z dosyć zboczonym wzrokiem) zrobiła się cała czerwona i się zakryła. Dzień taki że mucha nie siada a komar nie kuca...- Pomyślałem.

<Koito?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz