23 października 2016

Od Costina cd Mahiru

- Dlaczego nikt mnie nie kocha? -  zapytałem udając załamanie i całkoem dobrze mi to wyszło. Może zostanę aktorem? Moja piękna twarz byłaby znana na cały-. Mniejsza o to. - A co jeśli przebierzemy się za tego gościa od Pen Pinapple Apple Pen? - mruknąłem podciągając kołdrę na głowę. - Albo co ty na to, byś przebrał się za Draculę, a ja za jakąś jego loszkę? -zapytałem zachwycony tym pomysłem. Tak to może wypalić. - Nie komentuj tego, bo właśnie tak zrobimy - kiwnąłem głową podwierdzająco do samego siebie. Wyciągnąłem rękę po miskę owoców na szafce, jednak nie mogłem nic wyciągnąć. Wyszedłem spod mojej ciepłej kołuderki z Davidem Bekhamem na nadruku i sięgnąłem po banana. Stwierdziłem, że jeżeli już wstałem to warto by było wziąć też dwa kieliszki i moją kochaną Tequilę. Przejechałem butelką po policzku, wypowiadając monolog wyznań miłosnych. Mahiru spojrzał na mnie jak na idiotę. Uśmiechnąłem się smutno i postawiłem wszystko na biórku.
- Skoro masz tą swoją wódkę, to po co męczysz mnie? - warknął chłopak.
- Tequii jak na razie jedyna rozumie moje uczucia. Zostaw ją w spokoju. Poza tym tym nie jestem pan i butelka nie spełni moich oczekiwań - wzruszyłem ramionami i otworzyłem butelkę nalewając po trochę drinka do kieliszków. - Trzymaj.
- Dziękuję, ale nie pije.
- MASZ TO KURWA WYPIĆ! - warknąłem na niego, zaskakując samego siebię, ale zignorowałem to i pociągnąłen alkohol z kielicha.

<Mahiru?XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz