23 października 2016

Od Mahiru CD Costina

Wziąłem do ręki kieliszek, by następnie odstawić go na biurko.
-Mówiłem, że nie piję.
-A ja mówiłem, że masz to wypić!-Warknął na mnie.
-Nie. Nie zamierzam zabijać sobie szarych komórek dla twojej uciechy-odparłem. Costin wziął do ręki kieliszek, który pierwotnie miał należeć do mnie i przystawił mi go do ust. Odsunąłem głowę.
-Mówiłem już, że ja nie piję-podkreśliłem ze złością.
-Po prostu to wypij, do cholery! Co jest w tym takiego wielkiego?-Odwarknął.
-Mam cholerne szesnaście lat, nie jestem nawet pełnoletni. Jakoś nie jara mnie wyniszczanie sobie organizmu, bo Ci się tak podoba-warknąłem, starając się zachować spokój.
-Mówisz to tak, jakby wypicie kieliszka, albo dwóch od razu oznaczało śmierć-burknął, znów przystawiając mi kieliszek do ust.
-Jeszcze chwila i się na serio zdenerwuję. Poddaj się, nie będę tego pił-odmówiłem znowu.


<Costin?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz