15 października 2016

Od Mahiru CD Costina

-Ależ ty jesteś wkurzający!-Warknąłem nagle.
-Ja? Ja wkurzający? Odezwał się świętoszek! Jesteś mega upierdliwy i zachowujesz się jak jakiś pupilek nauczycieli! A poza tym, Mahiru Shirota... Co to w ogóle za imię? A nazwisko? Brzmi jak Sierotka Marysia, czy coś!-Odparł, stojąc przy drzwiach wejściowych.
-To tak się odwdzięczasz za pomoc, samolubny żabojadzie?!-Odparłem, jeszcze bardziej zdenerwowany-Po nazwisku to po pysku, debilu
Popchnął mnie płaską dłonią w klatkę piersiową, odpychając mnie nieco do tyłu.
-Wielka mi pomoc, zamiotłeś kilka liści, oczekujesz braw?! Nic nie zrobiłeś, także ta gueule*!-Warknął znów, łapiąc mnie lekko za kołnierz mundurka.
-Odwal się, palancie! Nawet liści zamieść nie umiesz!-Odparłem głośno.

<Costin?>
--------------
Słowniczek
*ta guele - zamknij się, zamknij gębę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz