21 października 2016

Od Amici Cd. Rey'a

Wróciłam na lekcję najszybciej jak mogłam, by nie robić własnemu nauczycielowi problemów. Na szczęście Kanade zdążyła już wszystko wyjaśnić, dzięki czemu w spokoju zajęłam miejsce obok koleżanki.

Nie minęło parę minut, gdy usłyszałam dzwonek. Sama nie wiem, czy lekcja trwała tak krótko, czy po prostu zasnęłam. Przyznam chemia nie była moim ulubionym przedmiotem, więc to było bardzo możliwe. Zerwałam się z miejsca szybko wychodząc z klasy. Trzymałam kurczowo butelkę wody gazowanej, zaopatrując się w trzy kolejne, pożyczając od innych. "Oddam ci potem całą" tak brzmiało zdanie, które każdy ode mnie usłyszał. Po przekroczeniu kolejnego korytarza, wpadłam na jakiegoś chłopaka. Odepchnęłam go automatycznie, orientując się, że to właśnie jego szukam. Wyciągnęłam w jego kierunku, wszystkie butelki, uśmiechając się przy tym:
- Może być? - zaśmiałam się.
<Rey? XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz