10 listopada 2016

Od Mii CD Gabryśka

- Ale tak się nie robi, noo! Tylko ja tak mogę, pff - mruknęłam, próbując powstrzymać śmiech.
- Phi, a kto tak powiedział?
- Sam Putin, ja ci powiem, waćpanie~!
- Oho, to teraz żeś arystokratka? No, no, waćpanno Mio, tegoż to się żem po waćpannie nie spodziewał!
Wstałam, zrzucając z siebie koc i stanęłam obok łoża, po czym ukłoniłam się przed chłopakiem.
- Jest wiele rzeczy, których byś się po mnie nie spodziewał, hehe~
Westchnął cicho, po czym sam podniósł się do siadu.
- No, a teraz, waćpanie, idź się waćpan ubierz, bo nie mam zamiaru cię waćpanie w slipkach oglądać, no - zaśmiałam się, po czym podałam mu ubrania. Jednak nie zauważył, że nie podałam mu spodni. Zabrał ode mnie rzeczy i pokierował się do łazienki, a ja w tym czasie zabrałam z jego szafy wszystkie spodnie i wyszłam z pokoju.
- Zemsta jest słodka~! - zawołałam, cicho chichocząc.

<Gab? XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz