10 listopada 2016

Od Sephriny CD Rey'a

Uśmiechnęłam się delikatnie do dziewczyny, która zniknęła za zakrętem. Gdy zaczęła się tłumaczyć, cała frustracja zniknęła.
- Chyba okej - odpowiedziałam Reyowi, nie zwracając uwagi na to, że jednak coś mi jest - niemiecki tak?
Musiałam mieć wtedy bardzo zmieszaną minę, gdyż chłopak zaczął się śmiać.
- Aż tak cię śmieszę - zapytałam, patrząc na niego lekko spode łba, by stać się bardziej "poważna".
- Ja traktuje cię bardzo poważnie!
Wtedy usłyszałam dzwonek na lekcje, przez co złapałam swój plecak, oraz towarzysza pod rękę.
- Sądzę, że tak samo jak odpytywanie na naszym niemieckim - zaśmiałam się.
Wciągnęłam go do sali, zajmując nam jedną z ostatnich ławek. Niektórzy patrzyli na mnie dziwnym wzrokiem. No tak, jest parę godzin w szkole i już się za bardzo pałęta. Wyjęłam książki na ławkę, wtedy odezwała się moja lekko poraniona ręka. Starałam się tego nie pokazać, jednak mój wzrok padł na jasnowłosym.
- No co jest? - zapytałam szeptem zbliżając się do chłopaka - czyżby niemiecki miałby być twoja matematyka - zaśmiałam się, rozczochrując Reyowi włosy.
<Rey? Może korki? XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz