19 października 2016

Od Costina cd Mahiru

- Nie gorączkuj się tak. En fait, vous êtes mon seul ne sais pas - Tak właściwie, to już jesteś mój, tylko o tym nie wiesz, a Tout ce que vous faites est connecté avec moi. Crier à moi, j'ai assez, je vous embrasse. - Wszystko co robisz wiąże się ze mną. Na mnie krzyczysz, mnie masz dosyć, to ja cię pocałowałem. - odpowiedziałem, przymykając oczy. - Jeśli teraz masz zamiar się na mnie drzeć, czy bić, to nie mów, że specjalnie ci to powiedziałem, bo widziałeś, że wcale nie chciałem tego zrobić - otworzyłem je i kciukiem przejechałem po jego dolnej wardze. Odsunąłem się szybko i usiadłem na przeciw niego, na swoim łóżku, szczerząc się. - Czasami podziwiam to, że jesteś taki zdeterminowany, żeby dowiedzieć się tłumaczenia moich słów, skoro i tak wiesz, że będzie to coś zboczonego. Równie dobrze mogę powiedzieć "Chcę cię pieprzyć", a ty nie będziesz wiedział o co chodzi. Czy tak nie jest lepiej?

<Mahiru?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz