19 października 2016

Od Mahiru CD Costina

-Więc wiesz wszystko o wszystkich?-Zapytałem nagle, kiedy wchodziliśmy na schody.
-Nie o wszystkich, ale o kilku osobach-odparł. Skakałem co drugi schodek w górę, wciąż pijąc soczek w kartonie. Kiedy dotarłem do pokoju, odetchnąłem i położyłem się na łóżku, zamykając oczy. Wchodzenie po schodach jest dużo bardziej uciążliwe, niż schodzenie z nich. Costin został gdzieś w tyle, ale słyszałem jego kroki na korytarzu, więc wiedziałem, że zaraz przyjdzie.
Wtem, ni z gruszki, ni z pietruszki, przypomniały mi się jego ohydne wywody o fistingu, potem jeszcze to, jak leżał na mnie raptem godzinę temu i wszystkie inne paskudne wydarzenia związane z tym palantem.
Wziąłem do rąk poduszkę i zacząłem tarzać się po łóżku. Grrr, ale z niego idiota. W tym momencie Costin wbił do pokoju.

<Costin?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz