19 października 2016

Od Costina cd Mahiru

Zaśmiałem się pod nosem i wstałem odwracając się do okna.
- Oczywiści, że będziesz zaprzeczał. Robiłem to samo, puki jakiś koleś, z którym znałem się po przylocie tutaj nie zabrał mnie do swojego innego kolegi blach blach blach. Jestem bi, ale bardziej ciągnie mnie do mężczyzn, a myślałem, że jestem całkowicie hetero. Widzisz mój drogi, człowiek nie zawsze wie o sobie wszystko - powiedziałem, rozśmieszony. - Mam już dosyć dawania przykładów z mojego życia. Zróbmy tak - potarłem swoją twarz i podszedłem do chłopaka. Pociągnąłem go za ręce do góry i spojrzałem na jego bokserki. Nie było mnie tyle czasu, a tyś się nawet nie ubrał? - Powiedz mi, szczerze co czujesz w środku gdy robię tak - złapałem go za pośladki, zbliżając usta do jego szyi i ssąc...

<Mahiru? XDDD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz