19 października 2016

Od Costina cd Mahiru

Wstałem ze skrzypiącego łoża i podszedłem do leżącego chłopaka. Przybliżyłem usta do jego ucha.
- Je sais que vous êtes éveillé mon amour - szepnąłem i usiadłem obok jego leżącego ciała. Położyłem dłoń na jego włosach i zacząłem głaskać powoli. Chłopak poruszył się niespokojnie nadal udając, że śpi, jednak dla chcącego nic trudnego. Słyszałem jego niestabilny oddech. Może i był w półśnie ale byłem pewien, że wszystko słyszy. - En fait, vous êtes mon seul ne sais pas. Tout ce que vous faites est connecté avec moi. Crier à moi, j'ai assez, je vous embrasse.
Wtedy nastała głucha cisza, podczas której nadal głaskałem uspokajająco głowę Mahiru. Po kilku minutach mogłem stwierdzić, że już śpi wtulony w moją dłoń, mamrotając coś przez sen.

<Mahi?>

Słownikor:
Je sais que vous êtes éveillé mon amour - Wiem, że nie śpisz moje kochanie.
En fait, vous êtes mon seul ne sais pas - Tak właściwie, to już jesteś mój, tylko o tym nie wiesz.
Tout ce que vous faites est connecté avec moi. Crier à moi, j'ai assez, je vous embrasse. - Wszystko co robisz wiąże się ze mną. Na mnie krzyczysz, mnie masz dosyć, to ja cię pocałowałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz