13 listopada 2016

Od Mahiru CD Costina

Odłożyłem mangę na bok, lekko zniecierpliwiony.
-Niech będzie-westchnąłem, kładąc wcześniej wspomnianą mangę na półkę koło łóżka. Costin uśmiechnął się dumnie i zeskoczył z mojego łóżka, podchodząc do swojej szafki. Otworzył ją z impetem i zaczął poszukiwać albumu, o którym przedtem powiedział.
Kiedy w końcu go znalazł, położył go na chwilę na moją poduszkę, wziął swoją kołdrę, po czym przytulił mnie od tyłu, przykrywając nas obu kocem.
-Nie możemy tego oglądać bez konieczności ciągłego kontaktu fizycznego?-Zapytałem.
-Nie, bo wtedy nie będzie romantycznie. Poza tym, przyzwyczajaj się. Oficjalnie jesteś moim chłopakiem, a w związkach to normalne-odparł. Prychnąłem coś pod nosem, zerkając na Costina, który podnosił album z mojej poduszki.



<Costin?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz