18 października 2016

Od Costina cd Leona

Zachłysnąłem się powietrzem i  spojrzałem zbulwersowany na przerośniętego rudzielca.
- Femmes mają chociaż wyczucie stylu - warknąłem, gotowy mu przywalić. Odsunąłem się od niego kawałek, skanując każdy skrawek jego przerośniętego ciała. - Skąd ty w ogóle jesteś, że szczycisz się taką wielkością? - zapytałem ironicznie.
- A ty skąd, skoro z ciebie taki kurdupel? - odpłacił się. Już go nie lubię. Machnąłem na niego ręką i odwróciłem się by odejść i więcej nie zadawać się z moim potencjalnym rywalem.
- Panienka już ucieka? - dogryzł, przez co byłem pewien, że jestem czerwony na twarzy. Odwróciłem się i wróciłem do niego z wystawionym palcem i dźgnąłem go nim w brzuch, bo wyżej nie dosięgałem. Warknąłem na niego:
- Ta twoja panienka miała kutasa w większości osób w tej szkole.

<Leon? XD>

Słownikor:
femmes - kobiety

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz