18 października 2016

Od Costina cd Mahiru

Uśmiechnąłem się ściskając jego jędrne pośladki po raz ostatni i zabrałem ręce.
- A teraz przyznaj sam sobie, że ci się to podobało - mruknąłem uwodzicielsko. Mahiru przełknął głośno ślinę. - Wież mi lub nie, ale miałem już tylu partnerów seksualnych w swoim życiu, że wiem kiedy coś się komuś podoba.
- Masz dopiero 16 lat! - wrzasnął tamten. - Poza tym mogłeś się nabawić się jakiegoś HIV, czy coś - warknął, próbując odsunąć mnie z obrzydzeniem. Przytuliłem się do niego jeszcze bardziej.
- Sprzedają mi alkohol, papierosy i narkotyki Mahi. Wyznawałem zasadę jednonocnej przygody i nie, nie mam HIV czy żadnej takiej choroby. Chyba że zarazisz mnie tym swoim udawanym Heteroseksualizmem, co jest niemożliwe, bo gej będzie gejem na wieki. Czekaj... bi będzie bi na wieki - uniosłem się i cmoknąłem go w nos, a później w czoło i znowu ułożyłem głowę a jego piersi - Dobranoc.

<Mahiru? XD>

3 komentarze: