18 października 2016

Od Mahiru CD Costina

W oczach zbierał mi się łzy. Ale nie ze smutku, czy coś, tylko ze złości.
-Już dwa razy Cię prosiłem, żebyś mnie nie macał!-Prawie krzyczałem.
-A ja już dwa razy mówiłem, że to nie takie proste-odparł, podchodząc do mnie z papierosem w ustach.
-Znoszenie twoich zachcianek też nie jest proste, wiesz?! Rzygać mi się chce, jak mnie całujesz, a jak mnie macasz, to mam ochotę urwać Ci ten durny łeb!-Podniosłem głos-Próbujesz mi na siłę wciskać swoje mądrości, które są totalnie bez sensu! Wydaje Ci się, że wszystko wiesz lepiej ode mnie i jesteś święcie przekonany, że wiesz wszystko o mnie, co jest totalną żenadą. Człowieku, my się trzy dni temu poznaliśmy! Nawet nie wiesz, skąd pochodzę i być może nawet ledwo pamiętasz, jak mam na nazwisko!



<Costin? Problemy małżeńskie>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz