29 października 2016

Od Mahiru CD Costina

-A może frytki do tego?!-Warknąłem.
-Byłoby miło. Poza tym, co ty taki naburmuszony? To tylko pocałunek, nic wielkiego Ci przecież nie zrobiłem-odparł spokojnie.
-Tylko pocałunek?-Zacytowałem, nieco spokojniej-To, co dla Ciebie jest "tylko pocałunkiem", dla mnie jest prawie traumatyczne! Jeszcze chwila i będziesz mówił "przecież to tylko gwałt, co ty taki naburmuszony?".
-Jesteś jakiś strasznie spięty. Wyluzuj trochę-poprosił-czekaj... A może ty...
Przerwał na chwilę, zakrył usta dłońmi, a oczy mu się "zaświeciły".
-Co?-Spytałem krótko.
-Ty jesteś zazdrosny?!-Zapytał głośno. Przekręciłem głowę ze zdumieniem.
-Zazdrosny? O co miałbym być zazdrosny?
-O to, jak Nico mnie pocałował! Mogłem się domyślić!-Uznał z dumną miną.
-Co? Zwariowałeś? Znowu Ci coś odbija-stwierdziłem krótko. Przyznam szczerze, że zdążyłem zapomnieć o tamtym zdarzeniu.


<Costin?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz