16 października 2016

Od Costina Cd Mahiru

Uśmiechnąłem się zwycięsko przypatrując się jego pośladkom. No co? To silniejsze ode mnie. Zaraz później musiałem odwrócić wzrok, żeby nie zobaczył, że mu się przyglądam. Wciągnął na siebie ubrania i u wkurzony usiadł na dywanie opok mnie.
- Prawda czy wyzwanie? - zapytał. Waląc we mnie wzrokowymi piorunami. Zaśmiałem się cicho.
- Prawda - uśmiechnąłem się, zabierając butelkę na bok, bo i tak gramy w dwóch i nie jest nam potrzebna.
- Czy ty właśnie oglądałeś mój tyłek? - wmurowało mnie. Putain. Napastnik został odkryty. Alert, alert. Schowałem swoje przerażenie gdzieś głęboko i odpowiedziałem spokojnie.
- Nie obiecywałem, że nie będę patrzył, ale nie zaprzeczę, ładny masz ten tyłeczek.
Na potwierdzenie moich słów, w miarę możliwości klepnąłem go we wspomniane miejsce.
- Prawda czy wyzwanie?

<Mahiru?>

Słowniczek:
putain - kurwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz