16 października 2016

Od Costina cd Mahiru

Westchnąłem rozdrażniony.
- Homoseksualista nie może obiecać takich rzeczy, ale masz szczęście, że jestem bi. Poza tym nie powinieneś się wstydzić swojego ciała, ale zobaczę co da się zrobić - mruknąłem, kładąc jaśka na głowę. Już miałem zasypiać, kiedy na poduszce coś usiadło i zaczęło miałczeć. NIE. - Weź swojego powalonego kota z mojej głowy - warknąłem, ale otrzymałem w odpowiedzi ciche chrapnięcie. Pięknie. Podniosłem się, co spowodowało upaście wstrętnego kocura na moje kolana.
- Merde - warknąłem do siebie, kiedy czworonóg zaczął się do mnie łasić, ale chwilę później zmiękłem. Przytuliłem kota i położyłem się do spania i przyrzekam, że przez chwilę widziałem złowieszczy uśmieszek na twarzy Mahiru. Przywalę ci później. Kociak wtulił się w moją dłoń i chwilę później mruczał mi do snu.
~~~
Kiedy obudziłem się następnego dnia kota już nie było, tak samo jak jego właściciela, ale za to miałem przyczepioną karteczkę do czoła.
Jak znowu spóźnisz się na zajęcia, nie dostaniesz pizzy jaką mam zamiar zamówić na kolację ~Mahiru
PS. Widzę, że polubiłeś mojego kota
Wysunąłem dolną wargę i spojrzałem na zegarek w telefonie. Mam jeszcze 20 minut do rozpoczęcia... zaraz zaraz. Co on ma do tego kiedy ja zaczynam zajęcia? Nie chodzimy do tej samej klasy, więc skąd będzie wiedział czy na nie poszedłem, czy nie? Postanowiłem nie ryzykować stratą pizzy i ogarnąłem się w kilka minut, zabierając do torby butelkę wody, telefon i zeszyty. Panie i Panowie Costin Peacock pierwszy raz nie będzie spóźniony na zajęcia. Gdy już miałem wychodzić znalazłem drugą karteczkę.
A i masz być miły dla nauczycieli xx
Debil. Nie mów mi co mam robić. I odpuść sobie te buziaczki na końcu. Zgarnąłem klucze od pokoju i zamknąłem drzwi. Udając się na chemię. Już widzę te wszystkie działania procentowe, które wszyscy będą kończyli "Costin Peacock równa się 17%".
~~
Dzień minął mi dość szybko, więc po skończonych lekcjach wparowałem do pokoju, by zobaczyć przebierającego się Mahiru.
- Nic nie widziałem! - wrzasnąłem zakrywając oczy.

<Mahiru?>


Słowniczek:
Merde - cholera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz