16 października 2016

Od Costina CD Mahiru

- Oui i nie karz mi tego powtarzać - mruknąłem pod nosem. Wstałem z łóżka i podszedłem do szafki na książki i sięgnąłem po słownik francusko-angielski. - Trzymaj, mogę trochę wkurwiać z tymi francuskimi słowami, ale naprawdę nie potrafię tego zatrzymać, dlatego może ci to jakoś pomóc - podrapałem się po karku, bo sam siebie nie poznawałem. Wyciągnąłem rękę ze słownikiem w stronę Mahiru, a ten przyjął ja z uśmiechem. Jezu, zaczyna się robić niezręcznie. - Nouveau Désolé, znaczy Jeszcze raz przepraszam.
Usiadłem na swoim poprzednim miejscu wyciągając z szafki obok łóżka szkicownik i ołówek. Otworzyłem go na stronie, na której rysunek Jennifer Lawrence z plakatu nie był jeszcze skończony i zacząłem kontynuować. Wyszło dupnie. Uniosłem wzrok znad papieru żeby zobaczyć jak Mahi zaciekawiony czyta słowa ze słownika. Wow, nie spodziewałem się, że weźmie to na serio.
- Masz na dzisiaj jakieś plany? - zapytałem znudzony.

<Mahiru?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz